23 Ekim 2013 Çarşamba

RİTİM ATÖLYESİ



DERSLER HER CUMARTESİ SAAT 10.00 – 12.00       
Ders ücreti aylık 60 Euro dur.
Açıklama: Ritim duygusunu geliştirerek. Ölçü ve usul öğretmek. Ve Çeşitli objeleri kullanarak toplu halde ritim çalışması yapmak. Kullanılan aletlerin profesyonel ritim aletleri olması  gerekmeyecektir. Bulabileceği her nesneden (bardak, kapı tokmağı, tencere kapağı) gibi ritmik sesler çıkararak müzik yapabilmeyi öğreten bir atölye çalışmasıdır. 
Yöntem: Bu çalışmaya Katılan her öğrenci Edinebildiği bir vurmalı enstrüman getirecektir. Bu enstrümanlar kolay taşınabilen pratik enstrümanlar olmalıdır. Darbuka, tef, bendir vb. Bu enstrümanlar yada ses çıkarabilecek başka materyaller üzerinde basitten karmaşığa ses çıkartmayı ve bunları bir ölçü kullanarak ölçülendirerek ritim duygusunu içselleştirmeyi öğreten bir çalışma olacaktır. Çalışmanın sonunda ritim enstrümanları ile toplu halde bir müzik etkinliği yapmak hedeflenmektedir.

Hiç yorum yok: